Leuke Kinders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

you're my obsession <3

Ga naar beneden

you're my obsession <3 Empty you're my obsession <3

Bericht  realchick di jul 21, 2009 3:22 pm

Naam; Chanel
Leeftijd; 15
Woonplaats; Nederland
Afkomst; Amerika
Best friend; Nog niemand
Haarkleur; Bruin
Oogkleur; Groen
Kledingstijl; Fashionable
Muziek; Cinema Bizarre&Tokio Hotel

Naam; Madison
Leeftijd; 16
Woonplaats; Duitsland
Afkomst; Belgie
Best friend; Nog niemand
Haarkleur; Blond
Oogkleur; Blauw
Kledingstijl; Fashionable
Muziek; Tokio Hotel&Placebo

Dit verhaal gaat over Chanel,
ze is zwaar obsessed door Cinema Bizarre,
en word af en toe gek van d'r zelf.
Bijna altijd ligt ze wakker,te denken aan Strify,
en dat heeft slechte gevolgen voor haar school.
Maar dan leert ze een meisje genaamd Madison
kennen via internet,die haar best friend wordt,
alleen is de vriendschap moeilijk omdat
Madison in Duitsland woont en Chanel in Nederland.
Zullen ze elkaar ooit ontmoeten,en zal Chanel
achter het grote geheim van Madison komen?

xoxo'
<3
realchick
realchick

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 21-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

you're my obsession <3 Empty Re: you're my obsession <3

Bericht  realchick di jul 21, 2009 3:28 pm

"Waar is die fucking cd nou weer?".Ik loop vloekend de trap op en weer af.Ik begin te gillen en ga kwaad op de grond zitten."MAMAAAAAAAAAAAA".Ik schiet in de lach,ik lijk wel een klein kind zo.Al gauw houd m'n lach op en ga ik weer boos zitten.Ik heb die cd nodig,hoe dan ook.Geen cd,is geen fucking leven.Ik sta op en ga wanhopig verder met zoeken,tot mijn oog op iets glinsterends valt."YAAAAAAAAY".Ik ren blij met de cd in m'n handen heel het huis rond,ondertussen kijkt mijn broer me met een arrogante blik aan."JA WAT,IK HEB ME CD VAN CINEMA BIZARRE GEVONDEN,EN ALS WE NOU MET DE AUTO WEGGAAN KAN DIE ER ALTIJD IN EN KAN IK JOU IRRITEREN EN DAAROM BEN IK ZO BLIJ".Ik geef hem nog eens een dodelijke blik en ren dan naar mn kamer toe.Af en toe kan ik mijn broer wel doodschieten,maar als het erop neerkomt kunnen we niet zonder elkaar en niet met elkaar.
realchick
realchick

Bericht  realchick di jul 21, 2009 3:30 pm

You're my obsession,
my fetish,my religion.
My confusion,my confession.
The one I want tonight.
You're my obsession,
the question and conclusion.
You are you are you are,
my fetish you are.

Ik zing voluid mee met het liedje,dat doe ik altijd met dit liedje,want het past zo goed bij me.Eigenlijk altijd als ik dit zing heb ik het over Strify,want ik ben gewoon écht obsessed door hem.Hij is zo lief,en knap en hij heeft gewoon een fucking goddelijke stem.Ik pak mijn Cinema Bizarre kussen stevig vast en ga met m'n knieen opgetrokken op m'n bed zitten.Een traan rolt over m'n wang.Was hij hier nu maar bij mij,dan kon ik hém vast houden inplaats van mn kussen,dan kon ik bij hem uithuilen als het nodig was.Maar dat zal nooit gebeuren.
realchick
realchick

Bericht  realchick di jul 21, 2009 3:31 pm

Ik hou m'n Cinema Bizarre kussen nog even voor me,en geef dan een kus op het gezicht van Strify."I need you Strif".
Ik leg m'n kussen weg en loop naar m'n bureau waar m'n laptop opstaat.Ik start hem op en open google op internet.Automatisch toets ik de naam 'Strify' in en scrol naar benden."Your life with Strify from Cinema Bizarre" lees ik voor.Hmm best interessant.Ik open de pagina en kom op een of andere site genaamd fanfic terecht.Ik begin met een stukje te lezen,en gelijk weet ik dat dit mijn nieuwe passie wordt,verhalen schrijven.Ik meld me aan op de site onder de naam realchick,en pas m'n profiel aan door de songtekst van 'My obsession' er op te zetten.Ik heb zin om te schrijven dus begin gelijk aan een verhaal over Cinema Bizarre.Verder valt er niet veel te doen op de site dus open ik m'n mailbox en mn myspace.Ik heb geen mails in mn inbox,en net als ik wil wegklikken krijg ik een mailtje binnen.

'Beste realchick,

Er is een nieuwe reactie op een verhaal dat jij hebt geschreven,
klik op de link om de reactie te bekijken.

Groetjes,
fanfic.nl'

Ik klik op de link die is aangegeven en bekijk de reactie.'Snel verder met de volgende,ik wil weten hoe die verder gaat.xMadison'
Ik klik op het profiel van Madison die onder de naam Pressure is aangegeven en zie dat ze fan is van Tokio Hotel&Placebo.Ook nog zoiets,ik ben ook fan van Tokio Hotel,maar lang niet meer zoals eerst,eerst was ik obsessed door Bill en nu door Strify,maar het voelt toch anders.Bij Bill heb ik nooit wakker gelegen en bij Strify wel.
Genoeg over Strify denk ik bij mezelf,ik scrol naar onder bij het profiel van Madison en stuur haar een berichtje;
Hee Madison,
Bedankt voor je reactie ^^
Ik zal straks verder gaan
met m'n verhaal,want ik ga
eerst even wat eten,en dan
even frisse lucht halen buiten.
Ik laat het wel weten als er een
nieuw deel is ^^
xoxo
Chanel
realchick
realchick

Bericht  realchick di jul 21, 2009 3:32 pm

-tijdsprong-

Ik zit inmiddels als een tijdje op fanfic en het is een hele leuke site.Ik heb al veel reacties gehad op 'n verhalen en ze zeggen dat ik er iets mee moet doen.Verder heb ik regelmatig contact met Madison,en ik heb inmiddels haar msn.

Op het moment is het best wel dood op fanfic,dus ik meld me aan op msn.Gelijk verscheint er een gesprek met Madison.

Madison; Hee chick :]
Chanel; Sweetie <3
Madison; Alles goed?
Chanel; Mwaa gaat wel,met jou?
Madison; Goed goed,maar waarom gaat wel?
Chanel; Ik wil naar Cinema Bizarre,en ik mis strif
Madison; Wacht even

Ik wacht zoals Madison zegt,en vraag me af wat ze aan het doen is.Het duurt best lang dus ik besluit om even youtube op te starten en muziek op te zetten.Dit keer even niet van Cinema Bizarre,maar van Tokio Hotel,spring nicht.Dat lied is het enige dat me nog een beetje tegenhoud om geen zelfmoord te plegen.Ik word gek zonder Strify,en dat is geen aanstellerij.Net als het liedje bijna is afgelopen zie ik dat Madison weer praat.

Madison; Ben ik weer,
Chanel; Okee,wat was je doen dan?
Madison; Even praten met m'n broer
Chanel; Okee?
Madison; Ja je komt er nog wel achter,trouwens ik wil een keertje meeten,want ik mis je :]

Weird,ik praat over Cinema Bizarre,en zij gaat dan ineens met dr broer praten?Is ze niet zelf gewoon verliefd op Strif en probeert ze me af te leiden?Want dan kan ik de moed wel opgeven,zij woont in Duitsland en ik in Nederland.Maargoed,opeens krijg ik ook heel erg de drang om haar te meeten,ik had nooit gedacht dat ik zo'n close vriendschap zou krijgen via het internet.

Chanel; Ja ik mis jou ook,ik had nooit gedacht dat ik zo'n goeie vriendin zou krijgen via internet,en we moeten zeker meeten,maar hoe?
Madison; Ja ik weet wel wat,maar dat hoor je morgen wel van me,ik hou je nog wel in spanning.
Chanel; Nouu ;[
Madison; Maar sweetie,ik ga afsluiten en nog even wat dingetjes regelen.Spreek ik je morgen?
Chanel; Uhu
Madison; Je doet in eens zo kortaf?is er iets?
Chanel; Nee,laatmaar,ik spreek je morgen wel.biglove <3
Madison; Als er iets is bel me maar he.Loveu<3

En Madison is afgemeld.Ik kijk op de klok en zie dat het al 1 uur is,wat moet Madison in vredesnaam nog om 1 uur s'nachts regelen? -_-.Ik besteeds er verder geen aandacht meer aan en besluit om maar te gaan slapen,want dat heb ik wel nodig,nadat ik 5 dagen nauwelijks heb geslapen.Ik kruip me bed in,en vrijwel meteen vallen mn ogen dicht.
realchick
realchick

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: